woensdag 2 januari 2013

Oudejaar 12-13

Hoe spreek je iemand aan die net hoorde dat hij kanker heeft?
Ik heb dit reeds enkele keren ondervonden nu en begrijp dit: iedereen zal op dat nieuws wel anders reageren.
Dat was dus ook zo toen schoonzus Linda en schoonbroer Klaus bij ons binnenkwamen om oudejaarsavond te vieren bij ons.
Aanvankelijk had 'La Mama' geopperd alles af te gelasten, maar ik vond dat idee niet goed, dus ging alles door zoals gepland.
Na de begroeting (en het voorzichtig: "Hoe is het?) was snel duidelijk dat ik eigenlijk niet veranderd ben en we op de 'oude' manier kunnen verder gaan.

We hebben er dan maar een heel gezellige boel van gemaakt, met (alweer) een fantastisch menu van mijn vrouwtje (wat kan die toch koken, zeg!), redelijk veel drank (alhoewel we niet 'teut' waren) en om middernacht veel goede wensen ('gezondheid' kwam daar nogal veel in voor!).
Ook het telefoontje van mijn zoon Tim (die precies wel een beetje 'teut' was) met de goede wensen en de belofte dat ze morgen zouden komen deed veel plezier.
Het jaar startte sowieso reeds beter dan vorig jaar, wat goede hoop geeft voor de rest van 2013.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten