maandag 31 december 2012

zondag

Lang geslapen want nog met het vrouwtje tot redelijk laat liggen babbelen.
Zoals beloofd aan haar: een ontbijt gemaakt met koekjes, een eitje, toastjes, koffie, kaas, zoetigheden,... . Lekker en lang.

Berichtjes nagekeken en gemerkt dat de tamtam reeds redelijk goed werkte: ik krijg veel steunbetuigingen en iedereen wil me met van alles en nog wat helpen. Lief, maar niet echt nodig: tot nader order functioneer ik zoals voorheen, en ik ben niet van plan me te laten gaan.

Telefoon gekregen van de directie van de school, die me alle steun toezegt. Ook mooie mails gekregen van Martine, die wel wat werk zal moeten overnemen maar wat ze graag zal doen en van Sven en Kathleen van de voetbal.

Lijstjes van de te doene zaken aangevuld en beginnen uitvoeren zelfs.

Daarna in zondagmodus gegaan: sportinfo opnemen via TV, wasje doen, aperitiefje nemen (was lang geleden!), ... gewoon genieten!

Een echte, normale, rustige zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten