zaterdag 26 januari 2013

Douchen

Even lyrisch doen: het nemen van een sprankelende, warme, reinigende douche maakt, na het missen van zo'n anders banale bezigheid, een waar genot, wat te vergelijken is met geneuchten die in sommige boeken als  een soort orgasme beschreven wordt.
Ik kreeg enkele nieuwe plakkers op mijn buik en mocht daar dus mee onder de douche ("niet te lang en te krachtig op de wonden!").
Ik had aan mijn arts reeds gezegd dat ik al het 'grof vuil' er eindelijk eens af wou, iets wat ik toch moeilijk vind met een washandje aan een lavabo.
Ze lachte eens en zei dat het waarschijnlijk wel niet zo erg zou zijn, maar zo voelde ik me de laatste week wel een beetje.
Ik heb dus volop genoten van mijn eerste douche sinds ik werd geopereerd!
Het grof vuil is eraf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten