maandag 14 januari 2013

wachten!

 "36,4 en 11 op 7"
Resultaat van temperatuur en bloeddruk om 7 uur 30 voor de operatie.
Ik heb een relatief goede nacht achter de rug: ik sliep goed, alhoewel de nachtverpleegster een 4-tal keren bij mijn buurman was.
De buurman bleek de vorige dag de opa te zijn van Brent en Jarno, die wij 15 jaren geleden kweekten in onze creche (it's a small world).
Aangezien die man bezoek kreeg en mijn kinderen met partners er ook waren, samen met mijn vrouw, was de kamer goed gevuld.
Alles stond klaar gisteren: mijn bed (uiteraard), maar ook alle info op PC.
Toen ik binnenkwam mocht ik direct beginnen drinken van een fles met een soort zoutoplossing, om mijn darmen leeg te maken.
Ik kan nu zeggen: dat werkt (zonder verder in detail te treden)!
De anaestesiste, die uiteraard kwam toen iedereen iets was gaan eten, gaf me wat uitleg over hoe en wat, vroeg me enkele dingen en zei me dat de operatie voorzien was om 14 uur!
Het wordt nog een lange voormiddag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten