dinsdag 22 januari 2013

Kousen

Nu ik me langzamerhand beter voel, begint iets me te ambeteren.
Het zijn niet de plakkers die beginnen loskomen rond de wonden van de operatie, ook niet de pijntjes die ik heb bij bepaalde houdingen of bewegingen, omdat dit verwacht werd en normaal is.
Het zijn ook niet de spuitjes die ik elke avond krijg tegen flebitis.
Mijn vrouw dient me die met veel liefde toe en doet dit heel goed en (voor mij) pijnloos. Ik neem dat er met de glimlach bij.
Wat ik echt niet leuk vind zijn de steunkousen die ik nog moet dragen!
Ja, ik weet het: moest ik inderdaad flebitis krijgen ik zou slechter af zijn, maar dat maakt het niet minder ambetant!
Die kousen spannen (zal wel de bedoeling zijn), zakken af, beginnen dan te jeuken en zijn dan enkel met veel maneuvers op te trekken als je geen korte broek aan hebt!
Ik voel mee met vrouwen die verwacht worden zo'n zaken te dragen om er sexier uit te zien.
Of dit in mijn geval ook het geval is moet je maar uit de foto opmaken.
Ik hoop dat ik er vlug van af ben, van die XXX (cencuur!)-se kousen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten