woensdag 2 januari 2013

Nieuwjaar 2013

Niet echt goed geslapen: de Cava klutste een beetje in mijn maag en scheen een gevecht te leveren met enkele onderdelen van de heerlijke gerechten van de avond.
Soit, er zal wel wat kunnen gerecupereerd worden achteraf.

Met schoonzus en -broer genoten van de brunch om dan naar de nieuwjaarscross in Baal te kijken (lijkt ook een klassieker te worden).

Rond 19 uur vielen de kinderen dan binnen, de ene wat bleker dan de andere.
We werden verrast met enkele kleine cadeautjes van Tim en Kathleen en een verhaal van Bo (of was het nu Beau?).

Terug heel leuk en ik word bijna dagelijks (blij) verrast hoe verstandige kinderen ik heb en dit geldt ook voor hun partners. Ik ben ook blij dat ze gelukkig zijn en met veel plezier in het leven staan, iets wat in mijn toestand opbeurend en aangenaam is.

Ik maak me de bemerking dat ik eigenlijk ook gelukkig ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten