zondag 19 maart 2017

Patronen bis

Ik heb dit wat dieper bekeken en vond (tot mijn eigen verbazing) redelijk wat patronen in mijn leven terug.
Een 5-tal komen er (voor mij) zeker uit (en waarschijnlijk zijn er nog, maar daar zal ik nog even moeten nadenken):

  • steeds oplossingen zoeken volgens de situatie
    • werk zoeken in het weekend voor opstart van de crèche
    • vakantieopvang starten voor ontlasting van de crèche
    • terug in onderwijs werken na stopzetten van de crèche
    • starten met eTwinning als opportuniteit bij het lesgeven
  • altijd een harmonie gezocht in relatie en werk
    • steeds gezocht naar goed evenwicht in werktijd en samen leven
    • samen met echtgenote gewerkt
    • gelijkaardig werk gezocht waardoor er raakpunten zijn met communicatie in moeilijke periodes
  • geen schrik gehad het leven om te gooien en iets anders of iets nieuw te beginnen
    • verhuis naar Latem
    • start van de crèche
    • organiseren van de skireis (met totaalconcept)
    • start van de zwemschool, vakantieopvang en kinderanimatie
    • Comeniusproject
  • steeds bijgeschoold of geleerd uit situaties
    • steeds papieren in orde na ongeval om op het systeem te kunnen terugvallen
    • zaak leren opbouwen en draaiende houden (belang van juiste informatie op het goede moment)
    • professionele bijscholingen (eTwinning, Comenius, Oracle, diverse beurzen en buitenlandse ontmoetingen)
  • fysieke tegenslagen of problemen kan je overwinnen, met de juiste aanpak, hulp en doorzetting
    • ongeval
    • aantal operaties echtgenote
    • hersenvliesontsteking met PTSS
    • nierkanker

Ik laat dit nog wat bezinken en waarschijnlijk worden me nog patronen duidelijk. Waarschijnlijk kan ik daar samen met FM mee aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten