zaterdag 25 mei 2013

Chris

"'t Is niet waar: ik had het er net over gehad met mijn vrouw gisteren: ik zou Jo nog eens moeten bellen om te vragen hoe het is."
"Telepathie, zeker? Ik had het er vorige week ook over met mijn vrouw. Ik heb dan gezegd dat ik de eerste vrije moment bij jou zou komen."
Mijn binnenkomen in het café van mijn broer!
Het was inderdaad redelijk lang geleden. We zijn allebei zo geen 'bellers' want we houden telefoongesprekken meestal redelijk kort en sec.
Beter om zelf eens te gaan 'babbelen' en alle nieuwtjes over familie- en gezondheidstoestanden uit te wisselen.
Ik moet zeggen: hij ziet er goed uit, en dat deed me veel plezier.
Ik denk eerlijk gezegd dat zijn toestand een jaar geleden nog een stuk ernstiger was dan de mijne, en als ik hem nu zie rondlopen ben ik blij en verbaasd met zijn herstel.
Misschien denkt hij van mij hetzelfde, want toen ik hem vertelde dat mijn conditieopbouw niet zo vlot verloopt (grotendeels door het slecht weer) vroeg hij mij: 'hoe lang ben je geopereerd?' Toen ik zei dat dit juist 4 maanden was, lachte hij eens en vertelde me dat ik al content mocht zijn hoe ver ik nu reeds stond.
Tegen dat we alle nieuwtjes uitgewisseld hadden, waren we toch enkele uurtjes verder.
Ik ben content naar huis gegaan: blij dat ik toch eens met mijn broer nieuwtjes kon uitwisselen, tevreden te zien dat het goed gaat met hem en ook blij dat het al met al met mij ook goed gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten