donderdag 28 februari 2013

speelgoed!

'Wat wil je voor je verjaardag? Na hetgeen gebeurde mag het wel iets meer zijn, hé? 't Is toch wel een speciale verjaardag!', vraagt mijn dochter enkele weken geleden.
Meestal zeg ik dan: ik weet het niet, want... ik weet het echt niet.
Onlangs had ik echter gelezen over het fenomeen 'phablet', het is te zeggen: een mengeling tussen een phone en een tablet. Zoiets er echt tussenin: te groot voor een GSM en te klein voor een tablet.
Voor mij echt een hebbedingetje.
Prijsjes opgezocht en een toestel gevonden met de nodige power en mogelijkheden en uitgekomen op een Yarvik Ingenia X1. Gloednieuw en nog niet in België te krijgen, volgens mijn kinderen. Er was wel al financiële steun toegezegd, dus heb ik hem maar besteld bij Yarvik zelf, dat zelfs een kantoor in België scheen te hebben.
Betaling gedaan en gewacht.
En... hij is er!
Knap speelgoed en ... ik vind dat ik hem verdiend heb!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten