vrijdag 1 februari 2013

Apetrots!

Ze heeft het gehaald!
Mijn dochter mag zich master in de orthopedagogie noemen!
Na een moeilijk en ongelofelijk druk jaar is ze erin geslaagd haar thesis af te werken en in  te dienen, met goed gevolg.
Ik was wat bang dat ze, met mijn operatie, een beetje zou neigen naar een worst-case-scenario (papa doodziek, thesis niet af, niet in staat het te verdedigen,...) maar dit was niet zo: ze heeft de periode met glans doorstaan.
Ook de jongste heeft de periode van examens (met inquisitoire ondervragingen) goed doorstaan. Afwachten wat het resultaat wordt, maar ook daar ziet het er heel goed uit.
Zoals gezegd: focussen, dat zit in de genen.
Ik ben echt blij dat ze zo konden focussen, met resultaat.
Ik heb drie prachtige kinderen, die proberen verstandig door het leven te gaan, kansen grijpen waar nodig, goede, passende partners zoeken en proberen gelukkig door het leven te gaan.
Ik ben apetrots!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten