donderdag 14 februari 2013

1000 man sterk... of niet?

Ik voel me goed en wil erin vliegen!
1000 man sterk, zoals ze zeggen.
Dus begonnen met een druk programma overdag (alhoewel: wat is druk?): vrouw vergezellen naar de kiné (te voet, want dat gaat ondertussen - ook daar is er dus beterschap), wat poetsen, voor school wat werken en de voetbaltraining volgen.
OK: vrouw vergezellen was geen probleem: 2 x 200 m wandelen dat kan ik zonder probleem.
Poetsen: mijn vrouw vond het huis nogal vuil (??), dus vroeg ze mij om 'eens voorzichtig over de vloer te gaan' in de badkamer.
We hebben een klein badkamertje, dus nam ik ook eens wat stof af, kuiste toilet en douche uit, enfin een redelijk 'normale' poetsbeurt. Terwijl ik toch bezig was, nam ik van de rest ook 'de vloer mee' .
Ik betrapte me er toen al op dat ik op het einde aan het zuchten was als een oud paard.
Wat rusten dus en dan aan het werk voor school begonnen (Smartschool aanpassen en klaarmaken voor de volgende periode).
Omdat de training vervroegd was wegens een inhaalmatch, om 16 uur naar de club gegaan om te kijken hoe de training verloopt. Aan iedereen mijn toestand uitgelegd, wat gekeken naar de training en dan gemerkt: oei dat gaat hier niet goed!
Ik voelde mijn energie zo uit mezelf wegvloeien!
Thuis gekomen ('ben je al thuis? Is er iets?') toegegeven: 'ik heb het koud en ik ben doodmoe'.
Toch nog geen 1000 man sterk!
Ik zal echt mijn recuperatietijd moeten nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten