woensdag 20 februari 2013

55

Ik heb dat gehaald, mijn 55ste verjaardag!
Eigenlijk vind ik dit normaal, maar als je even nadenkt besef je dat velen zo ver niet komen. Om slechts een aantal heel beroemde mensen te noemen: Whitney Houston, Michael Jackson, Elvis, nog maar pas Patrick De Witte,...
Ondanks mijn diagnose met het vreselijke woord kanker in, voel ik me ondertussen goed tot zeer goed. Soms is het een wat mindere dag, meestal na een slechte nachtrust, maar of dat met de ziekte te maken heeft, dat weet ik niet.
Mijn broer Chris is ondertussen al 7 jaren verder. Ook hij is al zo ver geraakt, ook met een diagnose waarin kanker zit.
Dat is dus geen automatisch doodvonnis.
Ik denk dat de wil tot overleven, er iets aan proberen doen, met een positieve ingesteldheid, ervoor zorgt dat Over-leven zonder probleem mogelijk is.
Je neemt de beperkingen er maar bij, want je weet dat je iets hebt om naar uit te kijken, zeker als je, zoals ik, een liefdevolle familie rondom je hebt, alsook een uitgebreide vrienden- en kennissenkring!
Merci voor alle goede wensen en ik hoop ook op nog vele jaren in goede gezondheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten