zaterdag 9 februari 2013

Onderscheiding en plezier in Valencia

"Geslaagd met onderscheiding! Joepiejuijjuij!" Mijn dochter sms't dit na horen van haar officiële uitslag.
Ik weet nog steeds niet hoeveel ze heeft, want ik vermoed dat ze sindsdien al serieus aan het feesten is!
Ik zag al tickets voor Beyoncé en Tomorrowland in de berichtgeving staan.
Op de uitslag van de jongste is het nog enkele dagen wachten, maar die heeft ondertussen in Valencia niet stil gezeten: hij vond een kot, maakte kennis met diverse buitenlandse studenten, ondervond dat leven in Spanje anders verloopt dan hier, maar amuseert zich daar.
Liet ook weten dat in de maand maart er bijna geen les wordt gegeven, omdat daar dan een aantal heiligen vereert worden en er 12 dagen vuurwerk is.
Lastig leven.
Mama (met blauwe poep) is ondertussen gerustgesteld. Het feit dat ze bijna dagelijks reeds kon skypen helpt ook.
En zeggen dat hij er eventueel niet zou zijn heen gegaan moest ik minder goed zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten