zondag 18 augustus 2013

Ping pong

Op uitstap naar Nederland monitorde ik mijn bloeddruk, zoals dr. Van Hooland had gevraagd.
De bijwerkingen waren een beetje zoals bij enkele andere middelen: wat suf en ook wat ongemakkelijk.
Op het eerste zicht werkt het middeltje wel in het omlaag krijgen van de bloeddruk: hij zakte naar ongeveer 135/90, maar nogal onregelmatig: het leek een ping pong spelletje: nu eens 125/85, kort daarna 155/95 en daarna 135/90.
Jammer dat dit middel mijn hartslag opjaagt: die gaat terug met moeite onder de 100 in rust en draait meestal tussen 120 en 130.
Wat me eigenlijk opvalt is dat ik me beter voel als...de bloeddruk wat hoger is! Nog een vaststelling dan: mijn hartslag verlaagt met het verhogen van de bloeddruk.
Kiezen tussen de pest en cholera lijkt me de toepasbare uitdrukking!
Eigenlijk wil ik geen van beide!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten