maandag 24 juni 2013

Nog een keer apetrots

'De kogel is door de kerk en miljaar het is goed! Voor men thesis heb ik net 9.5 op 10 gekregen! Overgelukkig en beter kon ik niet wensen.'
Een berichtje van mijn jongste zoon vanuit Valencia.
Geeft dan direct duidelijkheid rond de titel: ik ben terug, na de uitslag van mijn dochter, apetrots: mijn jongste zoon heeft het ook geflikt.
Er werd hem zelfs gevraagd een artikel over zijn thesis te schrijven in een wetenschappelijk blad. Veel doctoraatsstudenten zouden daar jaloers op zijn.
Als afronding van zijn Erasmusproject kan dit wel tellen.
Hij is een beetje het bewijs dat deze projecten wel werken en zinvol zijn.
Binnenkort (op zijn verjaardag) komt hij terug naar huis.
De champagne zal, zoals gevraagd, klaar staan!
We gaan er volop van genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten