zaterdag 28 december 2013

Waar?

Reeds enige tijd vraag ik me af: waar zijn de mensen die mijn blog volgen?
Je hebt de mogelijkheid om te kijken waar mijn berichten gevolgd worden en de meeste mensen die dit volgen komen uit... Amerika of Canada.
Eigenaardig: ik ken weinig mensen in Canada of Amerika.
Door mijn internationale projecten is het inderdaad mogelijk dat lezers van mijn blog redelijk verspreid zijn, maar dan wel in Europa!
Blijkt dat dit meer 'over de grote plas' is.
Wat ik me dan ook afvraag is: in welke taal lezen ze dit.
Volgens de locatie kan dit onmogelijk in het Nederlands zijn.
Wordt dit dan vertaald via Google translation? Hoe kan deze vertalingsmachine enkele subtiele zaken vertalen, zodat ze toch 'leesbaar' zijn?
Als iemand zich geroepen voelt om hierop een antwoord te geven: je kan altijd reageren op de blog (onderaan staat 'add a comment').
Ik ben nieuwsgierig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten