zondag 29 september 2013

Trop is te veel

'Luister naar je lichaam' 'Zoek een evenwicht tussen inspanning en rust', enkele gezegdes van diverse artsen in de loop van mijn herstel, want in die fase zit ik nog steeds.
Klopt inderdaad, want als ik dit niet doe vertelt mijn lichaam me zelf: 'Stop: je gaat te ver!'.
Ik had mijn vrouw beloofd dat als het niet ging ik dit ging zeggen en niet ging aanmodderen.
Nu is het zo ver: ik neem momenteel te veel hooi op de vork!
Veel mensen fronsen de wenkbrauwen als ik vertel dat ik al enkele maanden fulltime werk. Als ik dan nog vertel dat ik nog voetbaltraining geef worden de fronsen nog dieper. En...ze hebben gelijk: het is te veel.
Ik heb zelf moeten vaststellen dat een fulltime job momenteel haalbaar is, maar niet meer.
Ik besloot dan ook, met spijt in het hart, om te stoppen als voetbaltrainer.
Tot een carriere als Ferguson of Mourinho zal ik het dus niet brengen.
Trop is te veel, zoals Van Den Boeynants zei. Ik moet hem gelijk geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten