vrijdag 8 maart 2013

Opajo!

Eigenlijk wist ik dit al lang, maar er werd me (logischerwijze) gevraagd om dit nog wat stil te houden: ik word opa.
Opajo dus!
En fier dat ik ben!
Er was een hint tijdens de nieuwjaarsnacht tijdens het telefoontje met mijn oudste zoon, en de dag erna werd het ons op een ludieke manier duidelijk gemaakt: mijn schoondochter is zwanger.
Het was nog heel vroeg om dit te zeggen, maar door de omstandigheden en het verhaal van mijn ziekte probeerden ze me een extra doel te geven om alles optimaal te laten verlopen.
Niet dat ik dit nodig had, maar het was echt een mooi gebaar!
Nu mag het aan de wereld verkondigd worden (er verschenen reeds berichtjes op Facebook).
Ik kijk ernaar uit om mijn rol als opa te vervullen.
Met het begin van het schooljaar komt er nieuw Brackske bij. Het zal het mooiste kleinkind ter wereld zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten