dinsdag 2 mei 2017

Alleen!

Mijn vrouw is weg!
Ik ben alleen!
Heb ik een plan?
Wat heb ik nodig om dit te overleven?
Eten en drinken. Ik maak al voor enkele dagen een eenvoudig menu en haal de ingrediënten.
Dat is al iets.
Een zorg minder.
Ik zal moeten wassen en plassen.
Ik ben dit wel al een beetje gewoon, dus is dit ook geen probleem. Ik ga wel deze week nog eens onze lakens verversen en die een goede wasbeurt geven.
Er moet ook boven eens gestofzuigd worden. En de ruitjes zijn ook aan een beurt toe.
Verder moet ik ook nog wat 'huiswerk' maken, die ik van mijn coach kreeg. Het gaat over talenten. Mijn talenten.
Tijd om die eens te tonen: ik kan alleen mijn plan trekken.
Ik heb ook nog enkele boeken die ik wil lezen.
'Moeten maakt je gek' is er één van. Ik kreeg die van mijn coach, omdat ik in een stadium ben dat ik overal de vraag stel: moet dit nou? Het is wel een boek dat je met aandacht moet lezen en waar je af en toe eens terug moet gaan. Een echte inspanning dus.
Ik heb ook, voor het 'plezier' nog een boek: 'Ctrl, Alt, delete', een science fiction boek waarin de wereld wordt overgenomen door een zelflerend computersysteem. Goed geschreven, meeslepend, maar niet gemakkelijk. Je moet al een beetje affectie met computers hebben en wat begrijpen van systemen om met de verhaallijn mee te zijn.
Spijtig dat het weer niet zo goed is. Anders hadden er toch enkele lange fietsritten ingezeten.
Er is wel champions-league op de TV. De 2 ploegen van Madrid spelen tegen elkaar.
Zou spannend kunnen zijn.
Dan ook nog Monaco tegen Juventus op woensdag.
Die avonden zijn dan toch gevuld.
Want alleen is maar alleen.
Beter iets gepland te hebben.
Het doet toch raar, zo alleen.
Goed dat het maar tot vrijdag is. Dan komt mijn vrouw terug van haar klasuitstap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten