woensdag 22 maart 2017

Smartschool weg!

Het is echt wel grote kuis.
Na opruimen van mijn bureau heb ik ook komaf gemaakt met Smartschool. Ik had aangegeven om van het platform afgehaald te worden, wat een tijdje duurde, maar ondertussen toch gedeeltelijk in orde kwam. Ik heb wel nog toegang tot veel zaken, maar het is nu beperkt tot een minimum.
En nu heb ik Smartschool overal weggehaald: van mijn Smartphone, van mijn tablet, de koppelingen op mijn PC.
Ook de meldingen in Smartschool zelf schakelde ik uit.
Ik heb beseft dat, als ik echt van mijn burn-out af wil geraken ik alle berichtjes en banden met het werkverleden moet verbreken.
Klinkt nogal heavy en het is voor mij een grote stap, maar ik voel dat ik die moet zetten!

Ondertussen ben ik ook van plan hier en daar nog andere aanpassingen te doen in mijn levenswijze. Weg met negatieve gedachten en zaken. Af en toe de grove borstel erdoor halen en alles opkuisen zorgt voor een fris hoofd. Hier en daar wat wijzigen geeft soms een heel andere kijk op zaken.
Ik heb bijvoorbeeld nu ook de achtergrond van deze blog gewijzigd. Verandering van spijs doet eten, wordt gezegd.
Hopelijk bevalt het een beetje.
Het lijkt me toch wat overzichtelijker.
Ik hoop dat algemeen ook wat te kunnen toepassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten