woensdag 15 maart 2017

De 'weerbots' en levenslijn

Ik ben moe.
Het overheersend gevoel gisteren.
Na zondag en maandag wat rond te hebben gelopen met wat meer energie en ook lichamelijk nogal wat inspanningen te doen (fietsen, naar de voetbal, het huis poetsen en naar de bib) kreeg ik gisteren de 'weerbots', zoals dit gezegd wordt.
Geen energie om  me in de voormiddag aan te kleden. Dit toch gedaan en een boodschap gedaan (bleekwater om de oprit te kuisen), gewoon omdat ik me dit zelf oplegde.
Daar nog meer moe van geworden.
Naar de koers gekeken op TV (Tireno-Adriatico, de laatste rit, een tijdrit), alhoewel: meer weggedroomd dan gekeken.
Zo'n bweurk-dag!
's Avonds naar de Chamions Leaugue gekeken (Leicester tegen Sevilla), terug met een half oog.
Daarna vlug in bed gekropen en redelijk goed geslapen.
Om 6u30 was de wekker er die me ruw uit de slaap haalde (vrouwtje moest opstaan om naar school te gaan).
Nog een beetje gesoesd om dan rond 8u15 op te staan.
Ik voel me iets beter.

Ondertussen heb ik wel mijn tijdslijn afgewerkt.
Eigenlijk heb ik er een 3-tal gemaakt, want geen enkele (nog niet volledig eigenlijk) voldeed voor mij.
Vanavond heb ik een afspraak met FM en dan hoop ik te horen wat er al dan niet goed aan is.
Het werd, zoals verwacht, wel iets met veel bergen en dalen: mijn levensloop is niet echt regelmatig te noemen.
In mijn zoektocht op Google vond ik een aanbeveling van een groepslid (ik ben op internet lid van een groep die alles rond Google education volgt) rond levenslijnen.
Toevallig (zoals reeds vroeger gezegd: ik geloof niet in toeval!)?
Dit is een echte tijdslijn, waarin zonder veel problemen of technische bagage beelden en filmpjes kunnen ingebracht worden en dan gepresenteerd worden.
Ik hield me daarmee bezig en zond het resultaat aan mijn kinderen door.
Ondertussen kreeg ik al berichtjes terug met 'wow' en 'leuk' (met ook verwijzing naar enkele foutjes, die ik dan ook aanpaste).
Waarschijnlijk ga ik dit de volgende dagen wat beter uitwerken.
Hieronder kan je echter wel mijn levenslijn zien, zoals FM ze vroeg: met ups en downs, gequoteerd naar belangrijkheid en gevoel.
Het werd, zoals verwacht een soort Alpen-landschap!
Benieuwd wat daar uit komt, als ik dit bespreek!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten